czwartek, 16 listopada 2017

Na dobry początek...


 Witam serdecznie
Za namową bliższych i dalszych znajomych utworzyłam wreszcie miejsce, na którym chciałabym  zaprezentować to, co tworzę. Jestem miłośniczką wszelkiego rękodzieła, próbuję wielu rzeczy, ale największą moją miłością jest dzianina i scrapbooking. Pewnie nie jestem oryginalna, bo kobiety w moim wieku raczej wszystkie szydełkują i robią na drutach (uczyłyśmy się w szkole). Podobnie scrapbooking - to jakaś eksplozja tej sztuki. Ale jak mówią słowa piosenki "czasami człowiek musi, inaczej się udusi" - tak i ja muszę coś tworzyć. Jestem szczęśliwa, gdy spod moich rąk wychodzą konkretne przedmioty.
Na początek całkiem świeżutka podusia z włóczki - początek serii z warkoczami i niemowlęcy kocyk. Prace powstały z konieczności zredukowania zapasów włóczki.
















2 komentarze:

  1. Poszewka i kocyk pieknie sie prezentują,mile w dotyku i na pewno sprawdza sie jako podarek ☺��

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy nadal redukujesz zapasy.... może coś zamówię? Całuski.
    Aldona

    OdpowiedzUsuń