poniedziałek, 22 lipca 2019

Dzień kartkowy

Iwonka podsyła mi czasem ciekawe filmiki dotyczące robótek scrapowych ale również innych. Naszła mnie Wena i kleiłam sobie karteczki.




















Te powstały po obejrzeniu prac Kristie Marcotte. Ta pani klei karteczki hurtowo i reklamuje w ten sposób
 rozmaite zestawy. Nie doczytałam, czy jest ich producentem, ale można sobie popatrzeć na You Tube.
Nie wszystkie kartki mają napisy, bo nie wiem sama, jakie pojawią się okazje.





















A te zaczęłam robić rok temu. Zrobiłam skrawkowe bazy i porzuciłam nie wiem z jakiej przyczyny. Wyszperała je Joasia, która czasem mobilizuje nie do pracy i tak postanowiłam je dokończyć. Inspirowałam się kursem Lakuny .






Te karteczki wymyśliłam sama, wykorzystując różne ścineczki.



















A te wcale mi się nie podobają.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz